ارسال پیامک به مخاطبان در محدوده آنتن مخابراتی ایرانسل

خدمات قابل ارائه برای ارسال از BTS :


در این نوع از ارسال این امکان به شما داده خواهد شد که به شماره های ایرانسل یک محله، یک منطقه، یک شهر و یا یک استان بر اساس آنتن مخابراتی یا همان دکل ایرانسل ارسال انجام دهید ، به این آنتن ها BTS گفته می شود .از مزایای این نوع از ارسال این است که ارسال شما برخلاف سایر بانک شماره های ایرانسلی که در سامانه های پیامک عرضه می گردد و ممکن است چندین سال از به روز رسانی آنها گذشته باشد و بسیاری از شماره های موجود در آنها فعال نباشند، تنها به شماره هایی ارسال می شود که حداقل تا 24 ساعت قبل از زمان ارسال در منطقه مورد نظر حضور داشته و شماره آنها فعال بوده است.به همین دلیل درصد خطای ارسال از طریق دکل های ایرانسل بسیار پایین بوده و می توان احتمال غیرفعال بودن شماره ها را صفر درنظر گرفت.تمامی سفارشات توسط شرکت ایرانسل انجام می گیرد و هیچ واسطه ای در این میان وجود نخواهد داشت
 
 

مراحل درخواست ارسال پیامک


ابتدا باید تعداد مورد نظر خود را تعیین و یا از طریق همکاران تعداد شماره های موجود در یک منطقه و یا شهر را استعلام نمایید. پس از مشخص شدن تعداد موردنظر، فرم درخواست ارسال را دانلود و پس از تکمیل نمودن آن، اسکن آن را برای شرکت ارسال نمایید. در صورتی که ارسال شما مورد تایید قرار بگیرد 48 ساعت پس از آن ارسال شما انجام خواهد شد.همچنین سفارشات تنها در روزهای اداری و قبل از ساعت 14 دریافت می شود و سفارشاتی که پس از این ساعات ارسال شود یک روز به تعویق خواهد افتاد.این امکان برای شما مقدور خواهد بود که روز ارسال و همچنین ساعت ارسال را نیز تعیین نمایید.در این نوع ارسال به هیچ عنوان گزارشی توسط اپراتور برای مشاهده ارائه نمی گردد.

 
 

تعرفه ارسال پیامک :

در ارسال ایرانسل هزینه هر پیامک 103 ریال به علاوه 9 درصد مالیات ارزش افزوده خواهد بود.در تیراژ های بالا این رقم قابل مذاکره می باشد .نیازی به پرداخت هزینه برای خرید خط ، پنل و ... وجود ندارد .فاکتور رسمی نیز به مشتریان ارائه می گردد .

محدودیت های ارسال از دکل ایرانسل :

حداقل میزان سفارش 50000 عدد می باشد.اگر شهری کمتر از این میزان شماره فعال داشته باشد ، محدودیت فوق اعمال نمی گردد .ارسال توسط اپراتور صورت می گیرد و شما نمی توانید به صورت تدریجی تعداد زیر 50000 عدد را ارسال کنید.