فعالسازی سامانه پیامک در کمتر از یک دقیقه


برای فعالسازی سامانه پیامک از طریق تلفن همراه خود عدد 1 را به لاتین به شماره پیامک 3000588801ارسال نمایید و سپس با نام کاربری و رمز عبوری که دریافت می کنید وارد سامانه پیامک شوید پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب شماره می توانید سامانه خود را شارژ و آن را تست کنید .

ورود به محیط سامانه پیام کوتاه و استفاده از امکانات آن


پس از ثبت نام در سامانه پیام کوتاه ایده پردازان و فعالسازی ٬ با وارد کردن نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور می توانید وارد سامانه پیامک شوید ٬ پس از ورود و تکمیل اطلاعات فردی و فعالسازی خط پیامکی می توانید از امکانات سامانه پیامک بهره مند شوید .
 
 

سامانه پیامک چیست ؟



سامانه پیام کوتاه، پنل ارسال اس ام اس ، سامانه پیامک ، سامانه تحت وب یا بسته های کاربری ارسال پیامک ، پیامک تبلیغاتی ، پیامک bulk و ... تماما نامهایی هستند که شرکتهای مختلف فعال در زمینه ارسال و دریافت پیام کوتاه بر روی سرویس های ارائه شده خود قرار داده اند، اینگونه سرویسها هیچ تفاوتی در اصل کار که ارسال و دریافت پیامک می باشد ندارند. اما تفاوت اصلی در نحوه عملکرد، راحتی و کاربر پسند بودن، سرعت، ارائه امکانات مختلف با توجه به سلایق و نیازهای مختلف، ارائه گزارشات دقیق و قابل استناد و همچنین ارائه وب سرویسهای متنوع برای استفاده در سایت و یا نرم افزار دیگر می باشد.

کاربرد سامانه های پیام کوتاه در کجاست ؟



مهم نیست که شما تاجر هستید یا کارمند ، دکتر هستید یا مهندس ، دانشجو هستید یا استاد ، خانم هستید یا آقا ، قطعا همه به این نرم افزار پیامک که یک نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی تحت وب می باشد نیاز دارید .مهم نیست که شما تاجر هستید یا کارمند ، دکتر هستید یا مهندس ، دانشجو هستید یا استاد ، خانم هستید یا آقا ، قطعا همه به این نرم افزار پیامک که یک نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی تحت وب می باشد نیاز دارید .قطعا همه به این نرم افزار پیامک که یک نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی تحت وب می باشد نیاز دارید.

در هر لحظه و هر کجا که بودید پیامک ارسال کنید

تا حالا با موبایل به 1 میلیون نفر پیامک فرستاده اید ؟

با توجه به ریسپانسیو بودن سامانه پیامک ، این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی امکانات سامانه پیام کوتاه در گوشی خود نیز استفاده نمایید ، هر تعداد که مدنظرتان است پنلتان را شارژ کنید و پیامک ارسال نمایید .

شما می خواهید در هر جایی که بودید با تبلت یا لپ تاپ خود از سامانه پیامک استفاده نمایید؟ بر حسب ابعاد ، نوع نمایش سامانه پیامک تغییر میکند اما در نمایش امکانات سامانه پیامک تغییری ایجاد نمی شود ، یعنی همه این امکانات را می توانید داشته باشید .

پیامک نت پایدار

پیشنهاد شگفت انگیز : ارسال از روی نقشه گوگل !


از روی نقشه گوگل هم می توانید در شهرهای بزرگ پیامک ارسال کنید ، محدوده مورد نظر خود را انتخاب کنید ، متن پیامک را تایپ کنید و در زمان مورد نظر ارسال انجام میگیرد .


این بخش در حال تکمیل شدن می باشد ٬ اما در حال حاضر شهرهای تهران ٬ مشهد ٬ کرج ٬ اصفهان ٬ شیراز ٬ ارومیه ٬ قم ٬ دزفول و تبریز در سامانه پیام کوتاه قابل استفاده می باشند .


توجیه اقتصادی

شاید یه دنبال توجیه اقتصادی استفاده از سامانه پیامک هستید ، در ادامه با مطرح کردن یک مثال کاربردی درصدد رفع این ابهامات و پاسخ به سوالهای مطرح شده خواهیم بود. فرض کنید شما صاحب یک تولیدی هستید و نیاز دارید کالا و محصول خود را به دیگران معرفی نمایید، یا محصولی را که مدتها در صدد تهیه آن بوده اید آماده کرده اید و وارد بازار نموده اید، سایر رقبای شما دست روی دست نخواهند گذاشت. در کمترین زمان ممکن محصول مشابهی را تولید و با تبلیغات زیاد خود را به عنوان اولین تولیدکننده آن محصول معرفی می نمایند. شما به عنوان مبدع این محصول باید قبل از آنکه رقبایتان به فکر تولید محصول مشابه بیافتند تبلیغات خود را انجام دهید و به کل و یا بخش اعظمی از بازار هدف خود اطلاعرسانی های لازم را انجام دهید. ممکن است محصولی دارید که مخاطبان از کاربرد و یا موجودیت آن بی اطلاع هستند. ممکن است مشتریان بالقوه زیادی داشته باشید، اما محصولی دارید که باید هرچه زودتر آن را بفروشید. یکی از ساده ترین و سریعترین روشهایی که می توانید برای اطلاعرسانی به مشتریان جدید و یا قدیمی خود انجام دهید ارسال پیامک است.
توجیح اقتصادی
 

برای جذب یک مشتری چه میزان هزینه کرده اید؟



این یک قانون است که هزینه جذب مشتری جدید 5 برابر حفظ مشتریان قبلی است . متاسفانه این قانون در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می شود و مشتری را که با هزینه بالا جذب نموده ایم به سادگی از دست می دهیم و مجددا برای جذب همان مشتری هزینه می نماییم. پس بهتر است به جای ایجاد نارضایتی و کم اهمیت نمودن حتی یک مشتری، به دنبال جلب رضایت آن و حفظ کردن وی باشیم.زمانی که تبلیغاتی انجام می دهید که تعداد مخاطبان آن خارج از کنترل شماست ممکن است در زمانی که تبلیغات شما انجام شده است حجم زیادی از مخاطبان به سمت شما هجوم بیاورند، در این زمان ممکن است شما نتوانید به تمامی آنها پاسخگویی نمایید و یا توانایی تولید محصول خود را در زمان محدود نداشته باشید. به همین دلیل مشتریانی که از تبلیغات جذب کرده اید کاهش پیدا می کند. پس بهتر است از روشی برای تبلیغات محصول خود استفاده کنید که میزان مخاطبان آن توسط خود شما تعیین شود.می توانید ارسال های دوره ای را برای یادآوری، در مناسبتهای مختلف به مشتریانی که محصول شما را خریداری کرده اند و یا از خدمات شما استفاده کرده اند انجام دهید.ارسال پیامک برای اشخاصی که مخاطبان کمی دارند از طریق تلفن همراه شخصی خود نیز شدنی است اما همین افراد در صورت یک بار استفاده از پنل های ارسال و دریافت، دیگر به سراغ تلفن همراه خود نخواهند رفت و ترجیح می دهند که حتی ارسالهای اندک خود را از این طربق انجام دهند.